Продавець Пошив сумок на замовлення - ТОВ "Євросумка" розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
28 відгуків
Пошиття на замовлення будь-яких сумок, рюкзаків, мішечків!☎ 098 48 38 771

Пошиття сумок на замовлення - ТОВ "Євросумка"

+380 (98) 483-87-71
Viber, Telegram

Рекламні сумки з логотипом

Рекламні сумки з логотипом

Промоушен синтезує в собі багато аспектів маркетингової активності. В ньому є багато нюансів, які можна ніколи і не помітити, а можна активно використовувати і підвищувати ефективність будь-якого промоційні заходи.

З одного боку, провести промо акцію просто — видав промоутеру спеціальну форму, сумку, текст речівки і вперед, завойовувати розуми клієнтів. І тут багато помиляються — в першу чергу ті компанії — власники торгових марок, які намагаються самі, заради економії коштів, набирати штат промоутерів і проводити подібні заходи. Мабуть, питання економії хвилює їх більше, ніж питання ефективності вкладених грошей, а ця економія може вилитися у великі витрати, ніж оплата комісійних рекламному агентству.

reklamnaya_sumka
Важливу роль у проведенні конференції, виставки відіграють роль пам'ятні подарунки, краще з нанесенням на ньому вашої фірмової символіки або назви рекламованого бренду, товару. Оптимальним варіантом у такій ситуації будуть рекламні сумки для промо акцій. Це можуть бути прості вироби з двуніткі, болоньї, а можуть бути більш елітного рівня конференц портфелі з накидним клапаном і відділенням для документів і ноутбука з логотипом. Все залежить від вашого бюджету на захід. Нанесення друку краще завжди виконувати методом шовкотрафарету. Це самий надійний і довговічний спосіб друку.

Над проектом в рекламному агентстві працює цілий штат професіоналів. Необхідно правильно підібрати людей, навчити їх, домовитися з магазинами, завести обладнання та виконати ще багато заходів для того, щоб весь процес виглядав закінченим і знайшов ефективність. Все це роблять різні люди — люди мають досвід і знають свою справу.
 

Відділ маркетингу або трейд маркетингу будь-якої компанії не зможе дозволити собі, з фінансової та кадрової точки зору, довірити проведення промо акції більш ніж одній людині, який фізично і, з професійної точки зору, не в змозі виконати всі необхідні заходи. Тому, крім ситуацій, коли для проведення акції в торгову точку не встигають доставити все необхідне обладнання, доводиться ще дуже часто спостерігати картини, коли промоутер споглядально мовчить або щаслива пара промоутерів на очах у здивованих покупців весело споживають дегустаційний продукт.

Тому сміливо звертайтеся до професіоналів, тільки перевіряйте наскільки професійно вони готові виконати свою роботу, а професіоналізм визначається не тільки розміром кошторису на проведення заходу, але і її наповненістю. Економія та ефективність вкладених грошей повинні знаходитися в здоровому і продуманому балансі. При аналізі кошторису звертайте увагу не на вартість промо години, а на загальну величину кошторису.

Найпоширеніший спосіб заманити клієнта — поставити низьку вартість промо години і збільшити всі інші параметри. В такому випадку Ви на 100 відсотків можете бути впевнені, що отримаєте низька якість роботи промоутерів і малу ефективність всієї акції в цілому.

Під кінець хочеться ще раз підкреслити важливість того, щоб на всій вашій промо продукції був нанесений логотип вашої компанії або рекламодавця. Виділіть частину бюджету на брендовані сумки на замовлення з вашим логотипом, і це не тільки приверне до проведеного заходу нових потенційних клієнтів, але і допоможе промоутеру зручно розмістити всі матеріали для роздачі і повністю зосередиться на роботі з людьми, не відволікаючись на незначні дрібниці.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner